HSE ساختار سازمانی برای آینده

HSE ساختار سازمانی برای آینده

مقررات مربوط به ساختار سازمانی HSE تصویب شد که شامل روش جدیدی برای ایجاد تغییر در ساختار سازمانی دانشگاه است. در زیر اطلاعاتی در مورد تغییرات مهمی که در مقررات ایجاد شده است آورده شده است.

نهادهای تألیفی

  1. شورای علمی HSE دارای اختیار ایجاد (و همچنین سازماندهی مجدد ، تغییر نام ، انتقال یا انحلال) واحدهای اصلی ساختاری دانشگاه است. این شامل بخش های آموزشی ، تحقیقاتی ، تجزیه و تحلیل متخصص یا پروژه ، مانند دانشکده ، موسسه یا مرکز است.
  2. رئیس HSE در مورد واحدهای پشتیبانی (بخشهای اداری ، بخشهای پشتیبانی تحصیلی و غیره) و همچنین زیرمجموعه های واحدهای ساختاری اصلی دارای اختیارات مشابه است.

استثنا : واحدهای ساختاری که شامل زیرمجموعه ها ، دفاتر تحریریه رسانه ها و همچنین واحدهای ساختاری هستند که با همکاری سایر سازمانها ایجاد شده اند ، تنها با اختیار شورای علمی HSE ایجاد می شوند (سازماندهی مجدد ، تغییر نام ، انتقال یا انحلال).

اطلاعات بیشتر در مورد آنچه زیرمجموعه ساختاری ، واحد ساختاری و تفاوت بین بخش اصلی و بخش پشتیبانی است ، در آیین نامه های جدید در مورد ساختار سازمانی HSE موجود است .

چگونه تغییرات ایجاد می شود

1. اسنادی که برای بررسی به شورای علمی HSE ارسال می شوند ، اکنون در بخش “یادداشت” SDOU ، سیستم مدیریت خودکار اسناد ، پردازش می شوند و دیگر به صورت کپی پردازش نمی شوند.

یادداشتهای رسمی تغییرات ساختاری طبق روال تصویب شده و برای رسیدگی به رئیس ارسال می شود. سپس رئیس تصمیم می گیرد که آیا تغییرات پیشنهادی را برای بررسی به شورای علمی HSE ارائه دهد یا خیر.

این روش جدید روند تأیید را تسریع می کند ، زیرا نیازی به جمع آوری امضاهای “مرطوب” را حذف می کند.

2. پس از اخذ تأییدیه از سوی شورای علمی یا رئیس در مورد یادداشت ، دستور تغییرات ساختاری جدید توسط دفتر اداری تهیه و برای امضای وی به رئیس ارائه می شود. نیازی به هماهنگی هر چیزی در SDOU نیست.

چه مقالاتی باید تهیه شود

بستگی به این دارد که تغییرات پیشنهادی مربوط به بخشهای اصلی یا پشتیبانی باشد. نمودار ارائه پیشنهادات در مورد تغییرات ساختاری HSE ، که در صفحه دفتر اداری در بخش ” اطلاعات در مورد ساختار HSE ” موجود است ، می تواند به تعیین مقالات مورد نیاز در یک مورد خاص کمک کند.

توجه به این نکته ضروری است که تهیه مقررات برای یک زیرمجموعه خاص تنها در صورتی ضروری است که مقررات مربوط به نوع زیرمجموعه یا ساختار سازمانی از قبل وجود نداشته باشد. به عنوان مثال ، مقررات دانشکده در HSE مربوط به فعالیت های همه دانشکده های دانشگاه است. نیازی به تنظیم مقررات جدید برای یک دانشکده خاص نیست.

مقررات واحدهای ساختاری به استثنای مواردی که توسط قانون روسیه یا سایر الزامات خارجی (مانند ایجاد واحد رسانه های جمعی) الزامی است ، منتشر نمی شود. فعالیتهای واحد ساختاری توسط مقررات مربوط به بخش مادر تنظیم می شود.

الگوهای اسناد مانند یادداشت رسمی رسمی برای تغییرات در ساختار سازمانی دانشگاه ، پیش نویس طرح مفهوم بخش ساختاری جدید ، دستور تغییر ساختار سازمانی و غیره ، در ضمیمه آیین نامه جدید منتشر شده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *